Skip to content

Beslut.

30 oktober 2009

Imorgon sker den stora förändringen, flytten av min Sknorpa. Vi ska hala upp ankaret och kasta loss. Det är helt klart ett litet epokskifte som ligger framför oss. Jag brukar gruva mig och älta, planera och förbereda. Men efter den aktiva handlingen att fatta beslutet har jag den här gången bara passivt låtit mig flyta med. Förändringsdagen har närmat sig utan att jag ens har börjat att sortera bland mina tankar.

Jag bara gör.

Jag hoppas att det kommer att bli bra för min Finaste. Och jag funderar över om jag kanske möter förändring med större oräddhet nu än tidigare? Framtiden får väl utvisa.

* * *

här länge fick man vänta på sin iPhone! Välkommen hem.

One Comment leave one →
  1. 03 november 2009 14:24

    What? Det här måste jag höra mer om! Klar det blir bra, det är ju du som bestämt. Då blir inget lämnat åt slumpen.

Kommentera

